Márton Éva (E.M.Miller)

1982.10.10-én születtem Szekszárdon, Faddon élek születésem óta. Egy nővérem van, aki majdnem 15 évvel idősebb nálam. Általános iskolai tanulmányaimat a helyi iskolában végeztem. Megyeszékhelyünkön Szekszárdon végeztem középiskolai tanulmányaimat, érettségi után gyógyszertári asszisztensi végzettséget szerezgetem, és ide is jártam főiskolára. Akkor még PTE Illyés Gyula Főiskolai kar volt. 2007-ben államvizsgáztam Általános Szociális Munkás szakon mentál szakirányon. Jelenleg Fejlesztő- foglalkoztatóként dolgozom a Tolna megyei Integrált Szociális Intézmény Hétszínvilág Otthonában. Előtte a Tolna Megyei Integrált Szociális Intézmény Pálfai Tölgyfa Otthon telephelyén, szociális és mentálhigiénés munkatársként dolgoztam. Ide a szívem a mai napig visszahúz. 

Az olvasás szeretetét anyukámtól örököltem. A legelső könyv a kötelezőkön kívül, amit kiolvastam: Leslie. L. Lawrence –től volt. Azóta megállás nélkül falom a könyveket. Legelső történeteimet már alsós koromban kezdtem el írni, nyaralási emlékeim voltak. Középiskolában verseket írtam, de 2013 őszétől foglalkozom komolyabban az írással, ekkor született meg E .M. Miller.

Megjelent írásaim:
Könyvmolyok szerint a Világ oldal:

2019.: A Könyv mindig veled van szösszenetem.
Őszi bakancslista című versem
Az Ősztündér című versem.
Télapó Című versem
BUÉK. Című versem
Szilveszter Hajnalán című versem

2020.: Jósol a medve című versem.

2019. szeptember. Érzés Irodalmi Antológia Kötetmegjelenés (Tolna. Magánkiadás)
December. VAN 2019. Verselő Antológia Kötetmegjelenés. ( Tolna. Magánkiadás)

Adventi Mesekalendárium Gyerekeknek.
2018. December 1- Bandi Farkas kertészkedik című mesém.

2019. December 7.- Bandi farkas karácsonya című mesém.

2020. December 6.- Bandi farkas és a télapó sapkája című mesém.
December 14.- Bandi farkas és a barátság című mesém.

2020. augusztus 27.
E .M.Miller. A Szövetség I. A vírus.- Book Dreams Kiadó. 2020.

2021.
Előkészületben:
Bandi Farkas történetei mesekönyvem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése