Aurora Lewis Turner

Írói név: Aurora Lewis Turner 
Elérhetőség: auroralewisturner@gmail.com
Családi állapot: 1989.03.30-án születtem Budapesten. Édesanyám nyugdíjazott tanárnő, édesapám nyugdíjas katonatiszt. 2017-től férjezett vagyok, még nincs gyermekem.

Tanulmányok:

2003 és 2007 között a Kossuth Zsuzsa Humán Szakközépiskola és Gimnázium tanulója voltam, ott szereztem érettségit. 2007 és 2009 között az Alternatív Közgazdasági Gimnáziumba jártam, Újságíró képzésen vettem részt. 2009 és 2013 között a Pázm
ány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Karán magyar szakra jártam. Elméleti nyelvészet szakirányon 2013-ban szereztem alapfokú diplomát. Szintén a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Karán végeztem elméleti nyelvészet szakon a mesterképzést. Majd 2016-tól napjainkig a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Nyelvészettudományi Doktori Iskolájába járok. 

Munkaviszony

Egy évet éltem Németországban, 2014 és 2015 között. Itt a Hotel Köln-Bonn nevű szállodában dolgoztam recepciósként, reggeliztetőként, szobalányként stb. Majd 2016 és 2017 között tudományos segédmunkatárs voltam az MTA Nyelvtudományi Intézetében, 2017-től pedig a Nyelvtudományi Intézetben fiatal kutató. 

Nyelvtudás, egyéb díjak, elismerések, tevékenységek
2006-ban angol nyelvből szereztem nyelvvizsgát B2-es, 2014-ben pedig C1-es szinten. 2014-ben sikeres spanyol C1-es írásbeli nyelvvizsgát, majd 2016-ban sikeres C1-es szóbeli nyelvvizsgát tettem. Ugyanebben az évben német B2-es nyelvvizsgát tettem. Azóta oroszul tanulok. 
A Névtelenek című regényemet jelölték a GCK’s books review blog „2020 legszebb magyar borítói” kategóriában.
Tagja vagyok a Magyar Szerzők Könyvei Magazin szerkesztőségének.
A véleményem megjelent Stephenie Meyer Midnight Sun (Éjféli nap) című regényében. 

Publikált regények:  

Az első regényem egy fantasy történet, mely Névtelenek, Bolygókeringő trilógia 1. címmel jelent meg.

Várható megjelenések 2021-ben: 
Tavaszra tervezem A Hetedik Bolygó, Bolygókeringő trilógia 2. című regényemet, ahogy A hatalom kövét is. Mindkettő fantasy zsánerű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése