Kőszegi-Arbeiter Anita

 

Kőszegi-Arbeiter Anita (1986. október 2. Kapuvár)– magyar író-meseíró

 1986. október másodikán születtem Kapuváron, 18 éves koromig Veszkényben éltem, majd
Szombathelyre költöztem, ahol a Savaria Egyetemi Központ biológia-környezetvédelem tanári szakára
jártam, itt szereztem diplomát. Jelenleg is Szombathelyen élek. Bár tanári diplomám van, sosem
tanítottam. Dolgoztam galván üzemben, környezetvédelmi cégnél, végül növényvédelmi teszteket
végző vállalatnál is. Jelenleg egyéni vállalkozó vagyok, és lényegében az írásból élek.
 
Az olvasást apukám szeretette meg velem, az első könyv, amit a kezembe adott Rejtő Jenő Három
testőr Afrikában című könyve volt, illetve Fekete István Hajnal Badányban 14 éves koromban. Addig
kergetni lehetett a könyvekkel, de miután ezeket elolvastam, nem volt megállás, azóta is rengeteget
olvasok. A legmeghatározóbb olvasás élmény a Harry Potter volt, ez a sorozat vezetett odáig, hogy elkezdjek írni.

Főiskolás koromban kezdtem írni. Annyira szerettem a Harry Potter sorozatot, hogy két kötet
megjelenése között fanfic oldalakon olvastam, és úgy éreztem, ez menne nekem is. Az első írásom
egy HP fanfic volt, ezután előbb fantasy novellákat, majd thrillernovellákat kezdtem írni. A thriller novellák a mai napig is készültek, Willow West néven jelennek meg.
 
A meséket eredetileg a nagylányomnak, Csengének kezdtem írni. Minden este kitaláltunk egy
Csenge-mesét, annak alapján, ami nap közben történt velük. Ezek a mesék annyira tetszettek neki,
hogy végül le kellett írni, hogy apa is mesélni tudja. Az első megjelent mesekönyvem is Csenge
meséje volt, Csenge tündérkertje címmel 2019-ben, azóta foglalkozom komolyabban mesekönyv
írással-kiadással.
 
A második megjelent mesekönyvem egy kaland-játék mese lett, mivel kamaszként nagyon szerettem
a KJK könyveket, és sokat szerepjátékoztam is. 
 
Megjelent írásaim: 
 
Csenge tündérkertje – A tündérpalota (2019)
A fő hős te vagy – Abigél és Andris születésnapi nyomozása (2019)
Csenge tündérkertje – A barátság (2020)
Fülöp a strucc savariai kalandjai (2020)
Lillen, a tünde (2020 társszerző)

Elérhetőségek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése