Kasza Tamás

  

Kasza Tamás vagyok, magyar író és előadó, 
Kaposváron születtem 1974. szeptember 3-én.


Édesapám Dr. Kasza György szülész-nőgyógyász orvos, többszörös országos bajnok tőr- és kardvívó. Az iskolái alatt kard és tőrvivó volt. Többszörös országos bajnok egyéniben és csapatban is. Ennek köszönhette, hogy statisztának kérték a Tenkes Kapitánya című filmsorozathoz labancnak.
Édesanyám Dezső Erzsébet tanár és óvodavezető. Orosz-irodalom tanárként kezdte, aztán a tanácsnál volt kulturális előadó Nagyatádon, és Kaposváron, majd a Gyermek és Ifjúság Védelmi Intézet általános igazgatóhelyettese lett, végül a Kaposvári Megyei Kórház óvodájának igazgatója nyugdíjáig.
Nagyatádon éltem gyerekkoromban, majd Kaposvárra, később Pécsre költöztem.
Orvos és tanár gyerekeként, már fiatalon érzékenyen érintettek mások gondjai és problémái. Lakásunkon vállalatvezetők (állami), igazgatók, vállalkozók (GMK), orvosok és pedagógusok fordultak meg. Mind sikeresek, (de átláttam rajtuk), nem igazán boldogak.
Apám sokszor vitt magával betegekhez, és beszélt azokról, akik életét megmentette. Anyám vitt magával táborokba, és láttam azokat, akiknek a jövőjéért felelt.
Az egyetemen és a tovább képzéseken megszerzett tudásuk ellenére, a Biológia, Pszichológia, Szociológia, Pedagógia tárgyai nem tudtak egy csepp iránymutatást sem adni bizonyos esetekben, barátaik vagy saját életükben, legyen szó akár munkahelyi csatározásokról vagy házassági válságokról. Elhatároztam, én kezelni fogom az ilyen helyzeteket.”
1993-94-ben a JPTE angol bölcsész tanulmányokat folytattam. Angol felsőfok és eszperantó középfok nyelvvizsgákkal rendelkezem.

32 könyvet alkottam. Köztük egy mese, két sci-fi és egy fantasy, és egy regény, amit forgatókönyvben is megírtam. A többi könyvemet a vezetésről, értékesítési lezárásról és személyiségfejlődésről írtam. Könyveimet szlovák, román, bolgár és orosz nyelvre fordították le. 70.000 példányban keltek el.

Jelenleg Tengelicen élek. Feleségem legényfogó gesztenyés tortájánál nincs finomabb. Szeretem a jó filmeket, és kertészkedem.


Művek:
Fontossági sorrend, sci-fi könyv (Tom Skythe álnéven, társszerző: Eugene Nordern), ENA Hungary (1997) https://moly.hu/konyvek/eugene-nordern-tom-skythe-fontossagi-sorrend)
Kiválasztottak, sci-fi könyv (2015)
Magyar Mese (2017) https://magyarmese.hu/
Kardtánc delej fantasy, szatíra könyv (2017)

Nem számít! - thriller és Nem számít! - forgatókönyv (2017), Négy évszak tréning kiadó



További információk:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése